AA

Penetrante Sorte: " An ghöriga Gsi isch so fresh wia si Land"

Penetrante Sorte
Penetrante Sorte
Kürzlich präsentieren die VOL.AT und WANN & WO gemeinsam den neuen Penetrante Sorte-Song "Ghörig". Bei den Dialekt-Rappern dreht sich dieses mal alles um "ghörige Gsiberger". 

Bei den Dialekt-Rappern dreht sich dieses mal alles um “ghörige Gsi”. ” Gsiberger sin ghörige Lüt. I vazell eu wieso. An ghöriga Gsi isch allat am schaffa. An ghöriga Gsi kann koa schach aba jassa” so beginnt der neue Track der PS.

Durch den ganzen Song hindurch erklärt die Pentetrante Sorte was  “an ghöriga” Vorarlberger für sie ausmacht. “An ghöriga Gsi fahrt an karra und koa göppel. Si badan in da ill, im see oder im alter rhi. Und an ghöriga gsi fahrt schi. I will das des jedar hört. An ghörigs Gsi bisch wenn woasch was sich ghört”, dass und vieles mehr ist für die Penetrante Sorte typisch vorarlbergerisch. Doch was zeichnet einen Vorarlberger wirklich aus?

Entscheiden Sie selbst, was einen “ghöriga Gsiberger” auszeichnet!

home button iconCreated with Sketch. zurück zur Startseite
  • VOL.AT
  • Vorarlberg
  • Penetrante Sorte: " An ghöriga Gsi isch so fresh wia si Land"